من ناخنم سال ها بود رشد نميكرد ولی به لطف شما بعد از ۲ جلسه کاملا رشد کرده ممنونم ازتون
مریم مسلمی
امتیاز من:
پدولوژی
محیط کلینیکتون خیلی تمیز بوود و همه ی وسیله هارو جلوی خودمون از دستگاه استریل خارج کردید
مینا زمانی
امتیاز من:
ویزیت اولیه
ناخن دست من ۵ ماه بود قارچ گرفته بود هر دکتری رفتم گفت باید بکشی،اومدم کلینیک شما درمان شده الان و عکسش داخل سایتتون هست
ساغر
امتیاز من:
پاکسازی قارچ
ناخن پای پسرم رو ۳ بار جراحی کردیم ولی هربار که رشد میکرد مجدد فرو میرفت داخل گوشت.شما ارتودنسی ناخن براش انجام دادید و الان ۸ ماهه که دیگه درد و عفونت نداره
الهه سلیمان
امتیاز من:
خارج کردن ناخن از گوشت
۳ سال درگیر زگیل های کف پام بودم 😭 شما برام سوزوندید و الان فقط درمان یکیش مونده
سارا قربانلو
امتیاز من:
زگیل
پاینده باشی عزیزم .من که دعا گوی شما هستم .پاهام آروم شدن خدا خیرتون بده
مبینا انصار
امتیاز من:
ارتونیل
من ناخنمو ارتونیل گذاشتم عالی بوود
حسنا فرامرزی
امتیاز من:
ارتونیل
ناخن من یه کوچولو از ریشه درومده خیلی خوشحالممممم
نیکا
امتیاز من:
پدولوژی
تشکر از زحمات شما🫶 بعد از ده سال ناخنم شروع به رشد کرد و با اینکه نصفه بود و از بستر جدا بود الان چسبیده به پوست داره رشد میکنه🤗🙏🙏
نظرات و امتیازات مشتریان
من ناخنم سال ها بود رشد نميكرد ولی به لطف شما بعد از ۲ جلسه کاملا رشد کرده ممنونم ازتون
محیط کلینیکتون خیلی تمیز بوود و همه ی وسیله هارو جلوی خودمون از دستگاه استریل خارج کردید
ناخن دست من ۵ ماه بود قارچ گرفته بود هر دکتری رفتم گفت باید بکشی،اومدم کلینیک شما درمان شده الان و عکسش داخل سایتتون هست
ناخن پای پسرم رو ۳ بار جراحی کردیم ولی هربار که رشد میکرد مجدد فرو میرفت داخل گوشت.شما ارتودنسی ناخن براش انجام دادید و الان ۸ ماهه که دیگه درد و عفونت نداره
۳ سال درگیر زگیل های کف پام بودم 😭 شما برام سوزوندید و الان فقط درمان یکیش مونده
پاینده باشی عزیزم .من که دعا گوی شما هستم .پاهام آروم شدن خدا خیرتون بده
من ناخنمو ارتونیل گذاشتم عالی بوود
ناخن من یه کوچولو از ریشه درومده خیلی خوشحالممممم
تشکر از زحمات شما🫶 بعد از ده سال ناخنم شروع به رشد کرد و با اینکه نصفه بود و از بستر جدا بود الان چسبیده به پوست داره رشد میکنه🤗🙏🙏