درمان ناخن داخل گوشت زمانی که انگشت شصت شما به شدت درد میگیرد و گاها هم در اثر فرو رفتن ناخن داخل گوشت دچار عفونت و ترشح های زرد رنگ یا سفید رنگ میشود، چاره شما کشیدن ناخن نیست. با توجه به پیشرفت علم پزشکی و صنعت مهندسی پزشکی، ناخن شما بدون نیاز به جراحی درمان میشود. خارج کردن ناخن از داخل گوشت: در کلینیک ناخن متخصصان ما در محیطی کاملا استریل ابتدا فقط گوشه ای از ناخن که فرو رفتگی دارد را به وسیله ابزار مخصوص خارج میکنند. این جراحی درد ندارد و در صورت نیاز بی حسی برای شما تزریق میشود. برای بهبود عفونت داروهای مورد نیاز برای شما تجویز میشود. لازم به ذکر است که این روش موقتی بوده و برای درمان کامل ناخن باید ارتونیل روی ناخن شما نصب شود. چرا ناخن داخل گوشت فرو میرود؟ از علت های اصلی این بیماری میتوان به پوشیدن کفش های تنگ، کفش های پاشنه بلند و کفش هایی که سر پنجه تیز دارند اشاره کرد. همچنین گرد کوتاه کردن ناخن و تحت فشار بودن ناخن از علت های اصلی فرو رفتگی است. ایا با کشیدن، ناخن درمان میشود؟ خیر، کشیدن ناخن یک روش موقت و همراه دوران نقاهت و درد زیاد است که بعد از آن امکان بازگشت و رشد نکردن ناخن وجود دارد. اما با روش پدولوژی و نصب ارتونیل ناخن شما کاملا درمان میشود به شکل روز اول و دیگر بازگشت ندارد. ایا خارج کردن ناخن دردناک است؟ در بیشتر مواقع خیر، متخصصان ما فقط تکه ای از ناخن که باعث درد میشود را با ابزار مخصوص خارج میکنند و در بیشتر مواقع خونریزی هم ندارد. اما در صورت نیاز برای شما بی حسی تزریق میشود.